FR | NL

Régie publicitaire

Kwaliteit en efficiëntie staan borg voor een betrouwbare en winstgevende samenwerking naast de optimalisatie van uw imago.
Een uitgeverij vereist te beschikken over technisch vakmanschap en commercieel talent: dit zijn nu juist de twee belangrijkste troeven van XL Communication. Vertrekkend van het basisontwerp volgt de defintieve pagina-opmaak, het drukken, de distributie en last but not least, de promotie. Het system van publicitaire inlassingen of reclame-regie zorgt hierbij voor een gehele of gedeeltelijke financiering van de publicatie of uitgave. Dit succesvolle concept wordt sinds vele jaren met de no- dige zorg toegepast en heeft onze institutionele partners tot op heden zeker geen windeieren gelegd.
 
Mensen, Werkmiddelen, Methodes, Diensten.
Het XL Communication- team bestaat uit commerciele verantwoordelijken, informatici, een productie-eenheid, grafische vormgevers , een cartograaf en ervaren fabricatieverantwoordelijken die op hun beurt de opdrachten uitschrijven, coördineren en opvolgen bijonze talrijke Belgische leveranciers. Een 30-tal commerciele medewerkers zorgen voor de reclame-regie. Ons informatica- en telefonienetwerk integreert talrijke programmatie- en analysesystemen. Dit waarborgt een uniform beheer van het telefonie-, email- en internetverkeer.
 
Transparantie, Realisme, Kwaliteitscontrole, Deontologie.
Wij respeceteren de deontologie eigen aan bet beroepsdomein waarbinnen onze institutionele partners respectievelijk werkzaam zijn. In dergelijke optiek is ieder project éénmalig, specifiek en exclusief voor elke individuele opdrachtgever. Enkel dat project twordt ontwikkeld en concreet gerealiseerd wat haalbaar is en bovendin voor onze in stitutionele partner opportuun en succesvol is. Hij plukt er meer dan de vruchten van.

 

Nieuwste verwezenlijkingen