FR | NL

Call Center

Vakgebieden
Doel : Individuen en makers
Direct Marketing : Ontwerp, productie en routing mailings, herinneringen en analyse.
Business Development: : prospectie, telesales, het aannemen van orders, abonnementen, lidmaatschappen, collecties ...
Calendaring : Management planning, afspraken maken, gebeld ...
Marktonderzoeken : Tevredenheidsonderzoeken, reputatie, imago, mening, gedrags onderzoeken, analyses en voorbereiding, contacten en vragenlijsten, analyse en synthese.
B naar B : Prospectieve studies, analyses van de behoeften en koopgedrag, identificatie van circuits koopbeslissing.
Marktonderzoek : Lancering van nieuwe producten.
Kwalificatie van de gegevens : Creatie en karakterisering van target bestanden, verrijking prospects.

 

Een kwalitatieve benadering die leidt tot succes!
Vóór elke missie:
• Ontwikkeling van instrumenten telemarketing organisatie van een pre-test-en meetinstrumenten, interviews worden opgenomen, kunt bevestigen om de beste oproep scenario te bereiken.
• Transmissie wekelijkse gedetailleerde rapportage van gesprekken en het bereiken van inbeslagneming resultaten.
Eind van de missie:
• Volledige en gedetailleerde rapportage van uw campagne.
• Analyse van de resultaten.

 

Telefonie en high-tech computer!
Telemarketing is een computer en een telefoon geavanceerde apparatuur. Onze geïntegreerde systeem beheerde de convergentie van het telefoonnet, informatiesystemen en-analyse en het internet. Het biedt gecentraliseerd beheer: e-mail, telefoon, internet.
Onze apparatuur maakt het mogelijk om de convergentie van data te maximaliseren om het meest te maken: lagere beheerkosten, de productiviteit te verhogen, de klantenservice te verbeteren ...

 

Van Stempelen - Methoden - Diensten

Doorzichtigheid
Overdracht van alle campagne-informatie, zowel kwalitatieve als kwantitatieve informatie.

Realisme
Wij verkopen alleen diensten die wij geloven haalbaar en met succes kan worden uitgevoerd.

Kwaliteitscontrole
Wij controleren de kwaliteit van onze dienstverlening op alle niveaus: wervingscriteria strikte controle interviews, validatie mogelijkheden ...

Deontologie
Wij garanderen volledige vertrouwelijkheid in de database, methodologie, klantinformatie. Het partitioneren is totaal tussen campagnes die we doen en zijn altijd gedetecteerd mogelijkheden voor exclusieve en een account.


Actieradius :
Frankrijk, België, Nederland, Luxemburg, Zwitserland
Drietalig: Nederlands, Frans, Engels.

 

Nieuwste verwezenlijkingen